

Dlaczego postanowienia noworoczne i zmiany nie działają?
Postanowienia noworoczne w grudniu i styczniu zostają odmienione chyba przez wszystkie przypadki i dostępne wyszukiwarki. Jest styczeń 2023 roku i cyklicznie od kilku lat, gdy pracuję z ludzkimi emocjami i mindsetem, notorycznie ten czas mnie naprzemiennie bawi i złości. Ilość pseudo altruistycznych i pustych obietnic, pięknych


O mnie
Jestem Ula Rowińska, Trener Świadomej Zmiany, Audytor i Trener Mentalny. Od ponad 17 lat pracuję nad efektywnością pracy, zarządzaniem zmianą i budowaniem zespołów. Moje warsztaty i programy są dostosowane do wymagań Klienta i mają na celu podniesienie skuteczności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju osobistego i zawodowego.


Nie wiem, co zrobić. Zablokowało mnie. Dlaczego?
Jesteśmy sumą wszystkich swoich doświadczeń i strachów. Te słowa są w mojej głowie od lat. W sumie nie do końca pamiętam, skąd one się tam wzięły. Gdzie i kiedy je usłyszałam. Zostały jednak ze mną do dziś. Uzmysławiam sobie ich siłę, za każdym razem, gdy stoję pod magicznym, niewidzialnym murem. Wtedy,


4 symptomy, że możesz potrzebować zmiany w życiu
Bohaterka tego artykułu jest trzydziestokilku letnią kobietą i mieszka w jednym z większych miast w Polsce. Jest mężatką, a swoją drugą połówkę poznała już na studiach. Ich mała pociecha jest spełnieniem ich rodzicielskich marzeń. Praca na etacie daje jej poczucie spełnienia i rozwój,


Pokaż mi swoje biurko, a powiem Ci, jak pracujesz!
Sekretarko, Asystentko, Administratorko biura! Pokaż mi swoje biurko, a ja Ci powiem, jak masz zorganizowaną pracę. Panuje na nim ład i porządek czy raczej kreatywny chaos? Teraz pewnie sprawdzasz co, gdzie i jak leży? To akurat dobra oznaka. Nie bez powodu zajrzałaś dziś do mojego artykułu. Dlatego chciałabym


Różnice między sekretarką a kierownikiem biura
Tytuł już sam w sobie sugeruje, że zajmę się dziś różnicami między sekretarką a kierownikiem biura. Jednak na wstępie, wspomnę, że w swojej pracy oprócz pomocy sekretarkom czy kierownikom biura, staram się być także pomocą dla osób, które nimi kierują. Chciałabym,


Poranne nawyki jako element zarządzania biurem
Dziś chcę Ci pokazać kilka prostych wskazówek, które mogą pomóc w efektywnym organizowaniu pracy w biurze. Myślę, że nie tylko tej stricte biurowej, lecz także tej domowej. Żyjemy w dobie multitaskingu z zegarkiem w ręce i wyścigu technologicznych rozwiązań. Te ostatnie z pewnością są nam potrzebne. Zwłaszcza, gdy wielozadaniowość nas zupełnie eksploatuje,


Odczarowuję i odmieniam administrację biurową!
Pomysł na mój biznes kwitł we mnie już wiele lat. Wiedziałam w czym jestem najlepsza, jakie są moje słabe i mocne strony, czym chcę się zajmować. Wątpliwości było mnóstwo. Jak inni to przyjmą, czy rynek będzie tego potrzebował, czy podołam. Normalna sprawa, bo każdy kto wchodzi


Dobrze Zorganizowana Administracja – co to znaczy?
Dobrze Zorganizowana Administracja, czym ona jest? Jedno z częstych pytań, jakie padają na rozmowach kwalifikacyjnych, brzmi: „Czym jest dla Pani administracja i jak by ją Pani zorganizowała?” Taki typowy haczyk, pozwalający sprawdzić, czy osoba aplikująca wie, czym zajmuje się pracownik administracji,


10 najczęstszych błędów sekretarek – jak ich unikać?
Praca sekretarki jest dosyć ważnym elementem funkcjonowania każdego biura. To odpowiedzialna funkcja, a oczekiwania wobec stanowiska są dosyć duże. W swojej pracy z różnymi firmami widzę powtarzający się schemat błędów w pracy sekretarki. Jedne wynikają z braku doświadczenia, inne z niewiedzy. Zdefiniowałam 10 najczęstszych
Zapisz się do newslettera
i zyskaj 7% zniżki na produkty w sklepie
Dziękujemy za Twój zapis!
Dołączyłaś do listy subskrybentów mojego newslettera,
a za chwilę otrzymasz mail z prośbą o potwierdzenie zapisu.
Sprawdź swoją skrzynkę!