Cześć, jestem Ula!

O mnie

Nazywam się Ula Rowińska i jestem Trenerem Świadomej Zmiany. Wspieram pracowników i szefów firm, którzy chcieliby prosto i skutecznie uporządkować swoją organizację i środowisko pracy. Jestem pierwszym w Polsce Trenerem Administracji i wiem, jakie wyzwania napotykają obecnie firmy. Dlatego uczę efektywnej komunikacji, pracy z nawykami, zarządzania zespołem i rozwoju w dostępnych strukturach. Jako Trener Mentalny stawiam na solidny mindset udowadniając, że pójście w kierunku dobrze zorganizowanej administracji zaczyna się w głowie.

Urszula Rowińska Trener Zmiany
Urszula Rowińska Trener Zmiany

Moja historia

W swojej kilkunastoletniej karierze przeszłam ciekawą ścieżkę zawodową. Pracowałam w małych i dużych firmach, na rozmaitych stanowiskach. Wspominam o tym nie po to, żeby zrobić na Tobie wrażenie! Po prostu lubię konkrety i w ten sposób chcę pokazać Ci, czego się w tym czasie nauczyłam.

Jestem typem zadaniowca i niemal zawsze mam przy sobie listę TO DO. Bynajmniej nie dlatego, że lubię siedzenie w papierkach. No, może nie tylko dlatego 😊
Bycie zorganizowaną daje mi satysfakcję,
szczególnie kiedy mogę nauczyć jej innych, a później podziwiać ich uporządkowane, dobre życie i pracę.

Dziś na bazie mojego praktycznego doświadczenia pomagam przeprowadzić organizacyjną zmianę. By to się wydarzyło, jestem uważna na drugiego człowieka. Dlatego cenię sobie rozmowy, kontakt z drugim człowiekiem i zrozumienie, które pomaga przy przejściu przez proces zmiany. 

Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO®, która buduje i rozwija administracje firm, opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy online.

Prywatnie

W życiu kieruję się niezmiennymi wartościami i jasnymi zasadami, okraszonymi odrobiną szaleństwa. Bardzo cenię szczerość, otwartość i autentyczność. Kocham włoskie jezioro Garda i Portugalię. Jestem też mamą 12-letniej córki i miłośniczką przedwojennego kina. Mogę godzinami opowiadać o moim ukochanym amancie: Eugeniuszu Bodo 🙂

Co to wszystko oznacza dla Ciebie?

Szybko dostrzegam problemy organizacyjne i dobieram do nich skuteczne rozwiązania, przywracając wiarę w sens pracy.

Analizuję narzędzia, procesy, przekonania i zależności, które stoją na drodze do efektywnej organizacji administracji, firmy czy biura.

Zauważam indywidualne predyspozycje pracowników, budujące efektywność całego zespołu.

Stawiam na ludzi, a dobrze zorganizowana administracja jest efektem ubocznym zmiany, jaka wtedy zachodzi w mentalnym nastawieniu.

Osiągnięcia

PUBLIKACJE W PRASIE

Miałam przyjemność opublikować kilka artykułów w prasie, które skupiały się wokół życia biura, stereotypów w pracy sekretarki i asystentki oraz procesów potrzebnych w zarządzaniu administracją.

Artykuły warte uwagi:

PRELEKCJE I WYSTĄPIENIA

Regularnie biorę udział w prelekcjach i wystąpieniach podczas konferencji, które są poświęcone branży biznesowej i administracyjnej.

Relacje z tych wydarzeń:

  • Podkarpacki Kongres Gospodarczy – 12.11.2020 r.
    Panel: Jak wykorzystać kryzys do wzrostu efektywności kosztowej.
  • Wywiad w podcaście Mała Wielka Firma, odcinek: 297. Temat: Organizacja pracy w biurze.
  • Konferencja EOD. Temat: Mapowanie i optymalizacja procesów administracji warunkiem skutecznego wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
  • Wydarzenie: Kobieta w Biznesie – 13.06.2019 r. Temat: Jak rozwinęłam swój biznes i czym jest savoir-vivre w biznesie?

DZIAŁANIA SPOŁECZNE

Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających biuro – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę, film promocyjny oraz stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających — podjęłam debatę skierowaną do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.

Napisz do mnie

Przewiń do góry