5 wyzwań w organizacji pracy biurowej
Po latach swojej pracy, odbytych konsultacji i prowadzonych szkoleniach wyróżniłam 5 obszarów, które są najbardziej problematyczne i przysparzają nam najwięcej pracy. I to pracy, która wcale nie jest naszym spełnieniem i radością. Wręcz przeciwnie, staje się dla nas problemem. Efektem czego jest rosnąca frustracja,
O mnie
Jestem Ula Rowińska, Trener Zmiany i Trener Systemowy. Od ponad 20 lat pracuję nad efektywnością pracy, zarządzaniem zmianą i budowaniem zespołów. Moje warsztaty i programy są dostosowane do wymagań Klienta i mają na celu podniesienie skuteczności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju osobistego i zawodowego.
Pomogę Ci wdrożyć zmianę!
Nie wiem, co zrobić. Zablokowało mnie. Dlaczego?
Jesteśmy sumą wszystkich swoich doświadczeń i strachów. Te słowa są w mojej głowie od lat. W sumie nie do końca pamiętam, skąd one się tam wzięły. Gdzie i kiedy je usłyszałam. Zostały jednak ze mną do dziś. Uzmysławiam sobie ich siłę, za każdym razem, gdy stoję pod magicznym, niewidzialnym murem. Wtedy,
4 symptomy, że możesz potrzebować zmiany w życiu
Bohaterka tego artykułu jest trzydziestokilku letnią kobietą i mieszka w jednym z większych miast w Polsce. Jest mężatką, a swoją drugą połówkę poznała już na studiach. Ich mała pociecha jest spełnieniem ich rodzicielskich marzeń. Praca na etacie daje jej poczucie spełnienia i rozwój,
5 wyzwań w organizacji pracy biurowej
Po latach swojej pracy, odbytych konsultacji i prowadzonych szkoleniach wyróżniłam 5 obszarów, które są najbardziej problematyczne i przysparzają nam najwięcej pracy. I to pracy, która wcale nie jest naszym spełnieniem i radością. Wręcz przeciwnie, staje się dla nas problemem. Efektem czego jest rosnąca frustracja,
Czego potrzebują dziś firmy? Perspektywa firmy i pracownika.
Rzeczywistość nas ostatnio nie rozpieszcza. Dostarcza nam niezwykłej przewrotności planów, wielu zmian strategii działania i emocji, jakich nawet pandemia nam nie dała. Nieprzewidywalność to jedno słowo przyprawia dziś wielu zarządzających i pracowników o roztrój żołądka. Czego w takim świecie i zmienności potrzebują dziś
5 blokad przed zmianą w życiu. Jakie to są lęki?
Blokady przed zmianą bywają mocnym stoperem przed ruszeniem w życiu naprzód. Często łatwiej jest powiedzieć, niż zrobić. Teoretyzować każdy potrafi, lecz przejść do działania, niestety odsetek tych osób jest zdecydowanie mniejszy. Co zatem blokuje na drodze do nowego? Jakie lęki blokują przed zmianą? Nazwijmy
Biurowe Rewolucje świadomie się zmieniają!
Przesłuchaj odcinek podcastu: Biurowe Rewolucje – Urszula Rowińska · Biurowe Rewolucje świadomie się zmieniają! POSŁUCHAJ W SPOTIFY POSŁUCHAJ NA YOUTUBE Lub przeczytaj: Ten odcinek będzie nieco inny niż poprzednie. Tym razem zamiast wskazówek, porad, czy dzielenia się doświadczeniem
15 kroków jak budować komunikację w pracy?
Komunikacja w pracy jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania w zespole, jak i funkcjonowania każdej firmy. Wyzwania dzisiejszego świata zmuszają nas do zatrzymania się i zrewidowania podstaw komunikacji i często budowania jej na nowo. Jak to zrobić dobrze? Jak budować komunikację w pracy opartą o potrzeby,
Błędy w komunikacji – zobacz, jakie Ty popełniasz?
Komunikacja jest niezwykle wymagającym procesem. Popełniamy w niej wiele błędów, często nawet nie zdając sobie z nich sprawy. O poruszenie tematu komunikacji proszono mnie już od dawna. Nadszedł czas, by dokładnie się z nim zmierzyć. Zacznijmy zatem od podstaw i przyjrzyjmy się, jakie błędy
Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: czym są nawyki i jaki jest mechanizm ich działania, jakie nawyki mają liderzy i szefowie zespołów lub firm, jak te nawyki wpływają na pracę zespołu i całego biura
Biurowe trendy i inspiracje na 2022 rok
To już tradycja, że z początkiem nowego roku przyglądam się nauce z roku minionego i analizuję biurowe trendy na kolejny. Jakie lekcje dał nam stary, 2021 rok? Co dobrego lub niedobrego uwidocznił? A przede wszystkim, jakie możliwości mamy w tej czystej, białej karcie otwartej z dniem
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: z jakimi wyzwaniami mierzą się zespoły rozproszone, co ma wpływ na trudności w organizacji pracy, jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym. Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.
Zapisz się do newslettera
Pobierz przewodnik!
Rozpocznij pracę z e-bookiem i spróbuj znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Dziękuję za zapis!
Już tylko jeden krok dzieli Cię od otrzymania bezpłatnego przewodnika.
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis!
Tylko w ten sposób będę mogła udostępnić Ci e-book do pobrania.
Ula Rowińska