
Ewa Maturska – Zmiana! Jak to się stało?
Zapraszam na rozmowę z Ewą Maturską pod hasłem: Zmiana! Jak to się stało? Poznałam Ewę 3 lata temu podczas jednego z moich szkoleń w Krakowie. Spokojna, lekko nieśmiała przyszła dzielić się już wtedy dużym doświadczeniem i ogromnie pozytywną energią. Od naszego pierwszego spotkania minęło

O mnie
Jestem Ula Rowińska, Trener Zmiany i Trener Systemowy. Od ponad 20 lat pracuję nad efektywnością pracy, zarządzaniem zmianą i budowaniem zespołów. Moje warsztaty i programy są dostosowane do wymagań Klienta i mają na celu podniesienie skuteczności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju osobistego i zawodowego.
Pomogę Ci wdrożyć zmianę!

Zmiana! Jak to się stało?! Rozmowa z Bartłomiejem Ciszewskim
Zapraszam na rozmowę z Bartkiem Ciszewskim pod hasłem: Zmiana! Jak to się stało? Mówi się, że kobiety znacznie lepiej odnajdują się w zarządzaniu administracją. Bartek obala ten mit i swoim przykładem pokazuje, jak męski pierwiastek w organizacji pracy i zarządzaniu jest niezwykle przydatny. Poznaliśmy

Agnieszka Krzywosz – Zmiana! Jak to się stało?
Tym razem zapraszam na rozmowę z Agnieszką Krzywosz pod hasłem: Zmiana! Jak to się stało? Agnieszkę poznałam dzięki naszej społeczności Biurowych Rewolucjonistek. Miejsca, gdzie wsparcie i pomoc w zakresie zarządzania administracją jest codziennością. Przez ostatnie 3 lata Agnieszka doświadczyła mocnych zdarzeń życiowych,

15 kroków jak budować komunikację w pracy?
Komunikacja w pracy jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania w zespole, jak i funkcjonowania każdej firmy. Wyzwania dzisiejszego świata zmuszają nas do zatrzymania się i zrewidowania podstaw komunikacji i często budowania jej na nowo. Jak to zrobić dobrze? Jak budować komunikację w pracy opartą o potrzeby,

Błędy w komunikacji – zobacz, jakie Ty popełniasz?
Komunikacja jest niezwykle wymagającym procesem. Popełniamy w niej wiele błędów, często nawet nie zdając sobie z nich sprawy. O poruszenie tematu komunikacji proszono mnie już od dawna. Nadszedł czas, by dokładnie się z nim zmierzyć. Zacznijmy zatem od podstaw i przyjrzyjmy się, jakie błędy

Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: czym są nawyki i jaki jest mechanizm ich działania, jakie nawyki mają liderzy i szefowie zespołów lub firm, jak te nawyki wpływają na pracę zespołu i całego biura

Biurowe trendy i inspiracje na 2022 rok
To już tradycja, że z początkiem nowego roku przyglądam się nauce z roku minionego i analizuję biurowe trendy na kolejny. Jakie lekcje dał nam stary, 2021 rok? Co dobrego lub niedobrego uwidocznił? A przede wszystkim, jakie możliwości mamy w tej czystej, białej karcie otwartej z dniem

Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: z jakimi wyzwaniami mierzą się zespoły rozproszone, co ma wpływ na trudności w organizacji pracy, jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym. Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.

Dlaczego same narzędzia do organizacji nie działają?
Czujesz, że organizacja twojej pracy kuleje od dłuższego czasu, pracy przybywa, a zegar stale tyka, powodując frustrację typu: “znowu nie zdążę”. Co wtedy robisz? Wpisujesz w wyszukiwarkę hasło: organizacja pracy lub zarządzanie czasem. I co się dzieje? Zalewa Cię fala artykułów z poradami, magicznymi teoriami,

Trendy w pracy biurowej i gdzie możesz je sobie wsadzić
Ostatnie 1,5 roku całkowicie zmieniło oblicze pracy biurowej. Zreorganizowaliśmy swoją przestrzeń, wprowadziliśmy nowe systemy, narzędzia i sposoby komunikacji. To już wiemy, ponieważ wszystkie te procesy rozgrywały i nadal rozgrywają się na naszych oczach. Czy zastanawialiście się jednak, ile prawdy było we wszystkich

Jak przekonać się do procedur na przykładzie organizacji spotkania?
Zanim poprzestaniesz lekturę tego artykułu na samym jego tytule, choćby dlatego, że firmowe procedury przyprawiają Cię o gęsią skórkę — poświęć mi jeszcze chwilę! Wiem, że cała ta metodyka biurowa kojarzy się z odbieraniem pracownikom swobody lub wrzucaniem ich w wir dokumentów, formularzy i załączników.

Błąd, który kosztował mnie …
Błąd, który kosztował mnie… Z tego nagrania podcastu dowiesz się: czy powrót do zdarzeń z przeszłości może coś zmienić jaki błąd popełniłam i co ważnego straciłam jak możesz uniknąć takiego błędu Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu. Biurowe Rewolucje – Urszula
Zapisz się do newslettera
Pobierz przewodnik!
Rozpocznij pracę z e-bookiem i spróbuj znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Dziękuję za zapis!
Już tylko jeden krok dzieli Cię od otrzymania bezpłatnego przewodnika.
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis!
Tylko w ten sposób będę mogła udostępnić Ci e-book do pobrania.
Ula Rowińska
