8 bledow organizacyjnych w firmie

8 błędów organizacyjnych w firmach

Co znajdziesz w artykule?

Poznaj 8 błędów organizacyjnych w firmach! Z nagrania dowiesz się m.in.:

📌 jak poprawić komunikację

📌 jak zadbać o dokumenty firmowe

📌 jak zaoszczędzić pieniądze

Obejrzyj wideo

Dowiedz się jak usprawnić pracę w biurze.

Powiązane artykuły
Jak komunikować/delegować zadania innym?
Jak komunikować/delegować zadania innym?

Zastanawiasz się, jak komunikować polecenia, zadania współpracownikom❓ Umiejętność delegowania niektórych zadań pracownikom jest dziś kluczowa. Obciążenie zadaniami wzrasta. Nadeszła pora uwolnić Twój czas dzięki odpowiedniej komunikacji do innych. Skuteczna komunikacja, może być tym, co zadecyduje o Twojej porażce lub sukcesie

Więcej
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?

Inspiracją do tego nagrania był webinar, który współprowadziłam na zaproszenie BNP Paribas Real Estate. Tematem webinaru były biura przyszłości i zespoły, które będą w nich pracowały. Chyba nikogo nie dziwi już, że żyjemy w świecie nieustającej zmiany. Ta zmiana dotyka nas zarówno prywatnie, jak

Więcej
Urszula Rowińska Trener Zmiany

Nazywam się Ula Rowińska.

Jako Trener Zmiany i Terapeuta Systemowy, łączę ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie z najnowszą wiedzą o rozwoju świadomości mentalnej, psychologii i systemowego podejścia do zmiany. Dzięki temu w sposób kompleksowy wspieram każdego w zmianie w życiu osobistym i zawodowym.

Bez zbędnych teorii, prosto do celu, który każdy z nas chce osiągnąć. Towarzyszę w zmianie czując nieuświadomione potrzeby i blokady, które stoją na drodze rozwoju i procesu zmiany.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry