Planowanie zadań jest niezwykle ważnym tematem w kontekście zarządzaniu biurem. Moje doświadczenie zawodowe zarówno podczas pracy w wielu korporacjach, jak i w trakcie prowadzenia własnego biznesu pokazuje, że dobrze rozplanowany miesiąc przynosi bardzo duże korzyści.
Obejrzyj wideo
Sprawdź wskazówki, które pomogą Ci w planowaniu miesiąca!
Powiązane artykuły

Jak komunikować/delegować zadania innym?
Zastanawiasz się, jak komunikować polecenia, zadania współpracownikom❓ Umiejętność delegowania niektórych zadań pracownikom jest dziś kluczowa. Obciążenie zadaniami wzrasta. Nadeszła pora uwolnić Twój czas dzięki odpowiedniej komunikacji do innych. Skuteczna komunikacja, może być tym, co zadecyduje o Twojej porażce lub sukcesie

Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Zrobiłam analizę nawyków lidera, szefa zespołu oraz szefa firmy. Wyłapałam te, które wpływają na pracę zespołu i biura. Sprawdź je i przyjrzyjmy się im głębiej. Obejrzyj wideo Daj znać w komentarzu czy się ze mną zgadzasz. https://youtu.be/zqhRaNV63Uo Powiązane artykuły

Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Inspiracją do tego nagrania był webinar, który współprowadziłam na zaproszenie BNP Paribas Real Estate. Tematem webinaru były biura przyszłości i zespoły, które będą w nich pracowały. Chyba nikogo nie dziwi już, że żyjemy w świecie nieustającej zmiany. Ta zmiana dotyka nas zarówno prywatnie, jak