_Blog - Dlaczego postanowienia noworoczne i zmiany nie działają?

Dlaczego postanowienia noworoczne i zmiany nie działają?

Postanowienia noworoczne w grudniu i styczniu zostają odmienione chyba przez wszystkie przypadki i dostępne wyszukiwarki. Jest styczeń 2023 roku i cyklicznie od kilku lat, gdy pracuję z ludzkimi emocjami i mindsetem, notorycznie ten czas mnie naprzemiennie bawi i złości. Ilość pseudo altruistycznych i pustych obietnic, pięknych

Czytaj dalej
Urszula Rowińska Trener Zmiany

O mnie

Jestem Ula Rowińska, Trener Świadomej Zmiany, Audytor i Trener Mentalny. Od ponad 17 lat pracuję nad efektywnością pracy, zarządzaniem zmianą i budowaniem zespołów. Moje warsztaty i programy są dostosowane do wymagań Klienta i mają na celu podniesienie skuteczności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju osobistego i zawodowego.

Blog - Nie wiem, co zrobić. Zablokowało mnie.

Nie wiem, co zrobić. Zablokowało mnie. Dlaczego?

Jesteśmy sumą wszystkich swoich doświadczeń i strachów. Te słowa są w mojej głowie od lat. W sumie nie do końca pamiętam, skąd one się tam wzięły. Gdzie i kiedy je usłyszałam. Zostały jednak ze mną do dziś. Uzmysławiam sobie ich siłę, za każdym razem, gdy stoję pod magicznym, niewidzialnym murem. Wtedy,

Czytaj dalej
Blog - 4 symptomy, że możesz potrzebować zmiany w życiu

4 symptomy, że możesz potrzebować zmiany w życiu

Bohaterka tego artykułu jest trzydziestokilku letnią kobietą i mieszka w jednym z większych miast w Polsce. Jest mężatką, a swoją drugą połówkę poznała już na studiach. Ich mała pociecha jest spełnieniem ich rodzicielskich marzeń. Praca na etacie daje jej poczucie spełnienia i rozwój,

Czytaj dalej

Jak sobie radzić ze spadkiem energii?

Spadek energii dopada chyba każdego. Niezależnie od wieku, wykształcenia, zawodu czy znaku zodiaku. Czasem przychodzi nie wiadomo skąd, a czasem wiadomo, lecz nadal trudno się z nim zmierzyć. Ten wpis dedykuję wszystkim, którzy tak jak i ja czasami, czują, że przychodzi znikąd taki spadek energii i jedyne,

Czytaj dalej
Mini audyt Biura

Mini Audyt Biura – sprawdź swoją organizację!

Warto znaleźć czas na Mini Audyt Biura!   Nasza rzeczywistość zmienia się z każdym dniem, a razem z nią także Twoje miejsce pracy. Nawet jeśli bronisz się przed każdą nowością na wszystkie możliwe sposoby, to z czasem i tak będziesz musiała wykazać się elastycznością, wybierając jedną

Czytaj dalej
marka osobista, praca, biuro, rozwój, awans, kariera

Jak zbudować markę osobistą w pracy w 7 krokach?

Jak zbudować markę osobistą w pracy, by do tego jeszcze cIę szanowano i dobrze zarabiać? Często takie pytanie otrzymuję podczas moich szkoleń. Mało osób wierzy, że to w ogóle jest możliwe. Nadeszła apokaliptyczna i dawno zapowiadana rewolucja. Zmiany dzieją się w tak zawrotnym tempie, że często to,

Czytaj dalej

10 porad na ulepszenie swojej pracy z dokumentami!

10 porad na ulepszenie swojej pracy z dokumentami! Z tego odcinka podcastu Biurowej Rewolucjonistki dowiesz się: ile czasu tracisz na wykonywaniu zbędnych czynności, czy większość firm dobrze organizuje swoją pracę z dokumentami, jaki kroki podjąć, aby ulepszyć pracę z dokumentami. Zapraszam do wysłuchania!

Czytaj dalej

Jak urządziłam swoje nowe biuro?

Gdy pandemia wycofała firmy z biur i przeniosła do domowego zaplecza, ja marzyłam tylko o tym, by absolutnie się z tego domu wynieść. Od 2015 roku pracuję w domu. Co prawda, nie na kuchennym stole (choć i takie sytuacje były, zwłaszcza, gdy rozkładałam dużo papierów), lecz w swoim domowym biurze. Biurze, które także

Czytaj dalej

Organizacja dokumentów?! Czemu nie!

Czy na samą myśl o porządkach w biurze – czujesz gęsią skórkę? Ten artykuł powstał właśnie z myślą o Tobie! Pokażę w nim, jak organizacja dokumentów może wspierać Cię w codziennej pracy, przygotowując na wiele nieprzewidzianych sytuacji. Stres związany z “papierkową robotą” odejdzie zatem w cień,

Czytaj dalej
Blog-Komunikacja-w-firmie

Komunikacja w firmie – o co tyle zamieszania?

Rzetelne informacje to w obecnym świecie towar niemal luksusowy. Ostatni rok pokazał niczym w soczewce, że właśnie one są w stanie zaważyć o losach zarówno małych i dużych firm, jak i wielkich korporacji. To relacje w zespole czy biurze decydowały o “być albo nie być” wszędzie tam, gdzie myślano o utrzymaniu

Czytaj dalej

Zapisz się do newslettera

i zyskaj 7% zniżki na produkty w sklepie

Scroll to Top