Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy konkretne case study. W tym podcaście znajdziesz kilka wybranych z całego cyklu, wskazówek.
Zapraszam Cię więc do wysłuchania podcastu i analizy:
- Czym dysponujesz już teraz?
- Jakie możliwości masz?
- Na czym warto, zwłaszcza teraz, skupić swoją uwagę.
- Sprawdź, których błędów można uniknąć.
„Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Artist: http://audionautix.com/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/S2wYQlC0Usw„
Powiązane artykuły

Onboarding pracownika – na czym on polega?
Kontynuując cykl miesięcznych współprac tym razem zajmiemy się onboardingiem. Mam nadzieję, że wiedza zdobyta podczas naszej wspólnej pracy pomoże nam przynajmniej w podstawowym stopniu wprowadzić elementy onboardingu w naszych firmach, co z pewnością będzie miało odzwierciedlenie w poprawie funkcjonowania nowych pracowników

Styl biurowy, czyli co jest w nim ważne?
Zaczyna się wrzesień, a to czas nie tylko powrotu dzieci do szkoły. Dla wielu z nas, Biurowych Rewolucjonistek, jest to także powrót do pracy. Do takiego normalnego, regularnego trybu życia. Dla większości pracowników etap urlopów już jest zamknięty. Wraca standardowy tryb pracy, choć w wielu

10 wskazówek, na które Office Manager powinien zwrócić uwagę w swojej pracy
Tematem przewodnim, który omawiałyśmy w grupie Biurowych Rewolucjonistek w kwietniu, był „Profesjonalny Office Manager” – mózg biura, człowiek orkiestra, mistrz administracji. Poruszałyśmy kwestie jego wizerunku, cech organizacji, problemów, z jakimi najczęściej się boryka. Zwracałyśmy uwagę na techniki ułatwiające jego pracę
