Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy konkretne case study. W tym podcaście znajdziesz kilka wybranych z całego cyklu, wskazówek.
Zapraszam Cię więc do wysłuchania podcastu i analizy:
- Czym dysponujesz już teraz?
- Jakie możliwości masz?
- Na czym warto, zwłaszcza teraz, skupić swoją uwagę.
- Sprawdź, których błędów można uniknąć.
„Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Artist: http://audionautix.com/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/S2wYQlC0Usw„
Powiązane artykuły

Biurowe trendy: na co warto zwrócić uwagę?
Co przyniosą nadchodzące miesiące? To pytanie pojawia się obecnie w każdej przestrzeni życia, a z naturalnych względów mocno rzutuje na ocenę elastyczności polskich firm i korporacji. Siła, z jaką opanowało nas wiosenne uderzenie pandemii, zaskoczyła chyba wszystkich, zupełnie reorganizując pracę biur. W wielu firmach

Jak wrócić do pracy po urlopie – 10 wskazówek
Czujesz jeszcze powiew letniego wiatru we włosach i promyki gorącego słońca? A może dreszczyk stresu przeszywa Cię za każdym razem, gdy wspominasz powrót do pracy? Jakiekolwiek niebezpieczne dla Twojego wakacyjnego spokoju emocje się pojawiają, w tym poradniku spróbuję temu zarazić. Przedstawiam Ci 10 sposobów

Powrót do biura po pandemii – porady
Wszystkie firmy, które pracowały przez ostatnie miesiące w trybie zdalnym, stoją teraz przed wyzwaniem adaptacji do nowej rzeczywistości. Środowisko biurowe nie będzie już wyglądało tak, jak kiedyś, a ponowna reorganizacja obejmie nie tylko samą przestrzeń, ale również obowiązujące procedury. Jak przeprowadzić proces powrotu do biur
