Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy konkretne case study. W tym podcaście znajdziesz kilka wybranych z całego cyklu, wskazówek.
Zapraszam Cię więc do wysłuchania podcastu i analizy:
- Czym dysponujesz już teraz?
- Jakie możliwości masz?
- Na czym warto, zwłaszcza teraz, skupić swoją uwagę.
- Sprawdź, których błędów można uniknąć.
„Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Artist: http://audionautix.com/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/S2wYQlC0Usw„
Powiązane artykuły

Firmowe święta coraz bliżej? Warto je zorganizować!
Okres przedświąteczny można nazwać czasem decyzji. Z jednej strony pojawia się potrzeba docenienia pracowników, którzy wspierali firmę w tym trudnym czasie, a z drugiej – konieczność zaplanowania niepewnej przyszłości. Wspólne celebrowanie świąt to doskonała okazja na oderwanie się od wyzwań, jakich przysporzyła nowa

Poznaj 5 korzyści z tygodniowego planowania
Zdarza Ci się nie mieć czasu na to, żeby zatrzymać się choć na moment i ocenić, czy Twoje działania zmierzają we właściwym kierunku? A może czujesz, że tracisz kontrolę nad uciekającym przez palce czasem, który nawet na moment nie zatrzymuje się, pozwalając złapać oddech? Takie dylematy dotykają nas na różnych etapach zarządzania

Rekrutacja w czasach pandemii
Jesteśmy w środku pandemii, a przed nami naprawdę trudny czas. Nie sposób ocenić przy tym konsekwencji długoterminowych, jakie przyniesie ze sobą kryzys. Dlatego już wiosną zachęcałam Cię do przekucia obecnej sytuacji w szansę na rozwój. Brzmi nierealnie? Tylko z pozoru, ponieważ patrząc nieco dalej, pod znakiem
