Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy konkretne case study. W tym podcaście znajdziesz kilka wybranych z całego cyklu, wskazówek.
Zapraszam Cię więc do wysłuchania podcastu i analizy:
- Czym dysponujesz już teraz?
- Jakie możliwości masz?
- Na czym warto, zwłaszcza teraz, skupić swoją uwagę.
- Sprawdź, których błędów można uniknąć.
„Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Artist: http://audionautix.com/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/S2wYQlC0Usw„
Powiązane artykuły

Współpraca z szefem – jak ustalić zasady współpracy?
Nadal niewiele asystentek, sekretarek czy nawet office managerów ma świadomość tego, jak ważna jest przejrzystość i zrozumienie oczekiwań w codziennej współpracy z szefem. I to nawet nie tylko o oczekiwania chodzi. Jest cała gama rzeczy ważnych, które zostają pominięte na rzecz działania „ad hoc”. Tylko, że takie

Kariera i plan rozwoju dla asystentki
KARIERA I PLAN JEJ ROZWÓJ DLA KAŻDEJ ASYSTENTKI i nie tylko! Kariera w biurze? Czy to możliwe? Chcesz szukać nowych metod rozwoju kariery, lecz nie wiesz jak? Czy możesz, jako asystentka mieć karierę i rozwijać się? Zbuduj sama, świadomą karierę i wyróżnij się w biurze. Bądź

Jak wybrać szkolenie?
W marcu Biurowe Rewolucjonistki pracowały nad rozwijaniem swoich umiejętności w zawodzie i możliwości rozwoju. Od początku Ula podsuwa nam trudne pytania, w których szukamy odpowiedzi na swoje – Status Quo. Czasami wydaje mi się, że zazdroszczę osobom, które od początku do końca wiedza, co chcą robić i jak to osiągnąć.
