Poznajmy się jeszcze raz

Poznajmy się jeszcze raz!

Czasem sobie wyobrażam, że moje życie to film, w którym momentami wieje wiatr i pada deszcz, a innym razem świeci słońce i słychać śpiew ptaków. I w sumie ten film jest bardzo realistyczny, bo z każdą decyzją odnoszę wrażenie, że zaczynam go tworzyć zupełnie od początku. A do tego kompletnie

Czytaj dalej

Jak urządziłam swoje nowe biuro?

Gdy pandemia wycofała firmy z biur i przeniosła do domowego zaplecza, ja marzyłam tylko o tym, by absolutnie się z tego domu wynieść. Od 2015 roku pracuję w domu. Co prawda, nie na kuchennym stole (choć i takie sytuacje były, zwłaszcza, gdy rozkładałam dużo papierów), lecz w swoim domowym biurze. Biurze,

Czytaj dalej

Organizacja dokumentów?! Czemu nie!

Czy na samą myśl o porządkach w biurze – czujesz gęsią skórkę? Ten artykuł powstał właśnie z myślą o Tobie! Pokażę w nim, jak organizacja dokumentów może wspierać Cię w codziennej pracy, przygotowując na wiele nieprzewidzianych sytuacji. Stres związany z “papierkową robotą” odejdzie zatem w cień,

Czytaj dalej

Komunikacja w firmie – o co tyle zamieszania?

Rzetelne informacje to w obecnym świecie towar niemal luksusowy. Ostatni rok pokazał niczym w soczewce, że właśnie one są w stanie zaważyć o losach zarówno małych i dużych firm, jak i wielkich korporacji. To relacje w zespole czy biurze decydowały o “być albo nie być” wszędzie tam, gdzie myślano

Czytaj dalej

8 błędów organizacyjnych w firmie

8 błędów organizacyjnych w firmie Sprawdź, o które obszary organizacji firmy warto zadbać zawczasu, aby: zwiększyć efektywność pracy, poprawić komunikację zespołu, usprawnić działania administracyjne, zabezpieczyć dokumenty, zaoszczędzić pieniądze. Zapraszam do wysłuchania! Biurowe Rewolucje – Urszula Rowińska · 8

Czytaj dalej

Komunikacja zespołowa i jej perspektywy

Wyzwania, przed którymi stają obecnie firmy sprawiają, że z jednej strony weryfikowane są dotychczasowe rozwiązania organizacyjne, z drugiej zaś – poszukuje się nowych ścieżek rozwoju. Komunikacja zespołowa jest w tym kryzysowym czasie jeszcze ważniejsza niż wcześniej, ponieważ znajduje się w centrum

Czytaj dalej

5 lekcji ze zmiany mindsetu w organizacji

Kiedyś uważałam, że dając ludziom gotowe rozwiązania, narzędzia czy wskazówki, możemy rozwiązać ich wszystkie problemy. Dziś, podążając za zmianami i pracując z ludźmi, wiem, że to nie jest do końca możliwe. I pewnie z tego względu nie wpisuję się w kanony typowego trenera od zarządzania czasem lub trenera efektywności.

Czytaj dalej

Na co zwrócić uwagę w czasie pandemii?

Dzisiejszy świat stawia przed nami sporo wymagań. Gdy rozmawiam z szefami firm lub z ich pracownikami, często wspominają o tych samych problemach, z jakimi mierzą się obecnie w swojej pracy. Pandemia wywołała efekt domina. Zaczęło się niewinnie, lecz cała fala skutków, jakie ze sobą

Czytaj dalej

Zapisz się do newslettera

i zyskaj 7% zniżki na produkty w sklepie

.
Przewiń do góry