Tak się wszystko zaczęło ...
Geneza Biurowych Rewolucji
Pamiętam swoje początki. Sekretarka w dużej szwedzkiej korporacji. Bez krzty doświadczenia, kwalifikacji, ogłady mentalnej i emocjonalnej. Jedyne, co wtedy wiedziałam, że chcę czegoś więcej od życia. Czując w sobie pęd do zmiany, rozwijałam swoją karierę, potykając się i popełniając mnóstwo błędów. Rozwijałam swoje umiejętności, testując wszystkie możliwe rozwiązania w biurowej rzeczywistości. Każdego dnia na własnej skórze, czułam z czym się mierzy środowisko pracowników administracyjnych. Tąpnięciem na mojej drodze zawodowej był mobbing, którego doświadczyłam. Tak zrodził się pomysł na stworzenie miejsca w internecie i społeczności, która będzie wspierać wszystkie osoby ze środowiska administracyjnego. Zależało mi, by połączyć świat oczekiwań szefa ze światem potrzeb pracownika. W zgodzie, z szacunkiem i wzajemną współpracą.
Biurowe Rewolucje® stały się więc miejscem, gdzie poza platformą kursową, narzędziami do pracy i wymianą doświadczeń, dzieliliśmy się pozytywną energią. Codzienne wsparcie biurowego życia, ku rozwojowi i budowaniu relacji.
Biurowe Rewolucje w liczbach
Ważne projekty
SZEFIE SZANUJ
Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających biuro – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę, film promocyjny oraz stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających — podjęłam debatę skierowaną do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.


W 2019r. zostałam zaproszona przez Marka Jankowskiego, autora podcastu Mała Wielka Firma, do nagrania wspólnego odcinka. Omawialiśmy temat: Organizacja pracy w biurze – co zrobić, żeby nareszcie mieć porządek w dokumentach.
Wywiad w podcaście Mała Wielka Firma, odcinek: 297
społeczność biurowYCH rewolucjonistEK
Nasza społeczność urosła do kilku tysięcy Biurowych Rewolucjonistek zmieniających biurowy świat. Tyle pięknych znajomości i relacji zbudowałyśmy. Taka wiele uczestniczek konferencji, webinarów, szkoleń, warsztatów, kursów i konsultacji 1:1. Czuję się ogromną szczęściarą, że Biurowe Rewolucjonistki zaufały właśnie mi. Towarzyszenie im w tej drodze było dla mnie ogromnym wyróżnieniem!
Dziękuję Wam!
Od lutego 2023 r. grupa Biurowe Rewolucjonistki funkcjonuje jako Grupa Świadomego Rozwoju.
NEWSLETTER I DARMOWE PORADY
Przy tworzeniu projektu Biurowe Rewolucje zależało mi, by tworzyć takie poradniki i narzędzia, które będą wsparciem w codziennej pracy. W co miesięcznym newsletterze przesyłam wskazówki, inspiracje i wydarzenia, którymi warto się zainteresować. Wszystko po to, by rozwijać umiejętności i kompetencje na drodze rozwoju. Zapisz się już zatem już dziś, by niczego wartościowego nie przegapić. Newsletter stale się zmienia i dzielę się w nim często bardzo osobistymi doświadczeniami.
Dodatkowo, wiele artykułów i bezpłatnych materiałów znajdziesz na blogu, kanale na Youtubie, podcaście w aplikacji Spotify i Apple.
KURS: ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE
Stwórz system organizacji pracy w biurze odpowiadający Twoim potrzebom, nawykom i charakterowi pracy oraz firmy.
Pracuj z indywidualnym systemem organizacji pracy, dopasowanym do Ciebie!
Aktualnie sprzedaż kursu jest zawieszona.


Zajrzyj na kanały audio i wideo
Znajdź rozwiązania dla siebie
Sprawdź najnowsze wpisy na blogu


Czym jest Dobrze Zorganizowana Administracja?
Stwórz swój własny system organizacji, oparty na moim autorskim modelu DZA™! Z nagrania dowiesz się: 🖇jakie 5 elementów odpowiada za skuteczną organizację pracy biura, 🖇na co warto zwrócić uwagę, 🖇dlaczego mindset stał się nieodzownym elementem całej organizacyjnej układanki. Odsłuchaj


LIVE z gościem na temat Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Live z gościem Piotrem Piaseckim – specjalistą w obszarze EOD. Elektroniczny Obieg Dokumentów automatyzuje obieg faktur, umów, a przede wszystkim dokumentów. Co do zasady ma ułatwiać dostęp, szybkie zarządzanie i sprawne załatwianie spraw. ❓Czy tak faktycznie jest? ❓Jak wybrać właściwy program EOD? ❓Na


5 wyzwań w organizacji pracy biurowej
Po latach swojej pracy, odbytych konsultacji i prowadzonych szkoleniach wyróżniłam 5 obszarów, które są najbardziej problematyczne i przysparzają nam najwięcej pracy. I to pracy, która wcale nie jest naszym spełnieniem i radością. Wręcz przeciwnie, staje się dla nas problemem. Efektem czego jest rosnąca frustracja,
Zapisz się do newslettera
Pobierz przewodnik!
Rozpocznij pracę z e-bookiem i spróbuj znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Dziękuję za zapis!
Już tylko kilka kroków dzieli Cię od otrzymania bezpłatnego E-booka „ Jak przejść od potrzeby do działania ”.
Potwierdź, że chcesz dołączyć do mojego newslettera.
KROK 1
Zajrzyj do swojej skrzynki mailowej i odszukaj wiadomość ode mnie. W razie potrzeby sprawdź folder SPAM.
KROK 2
Potwierdź, że chcesz odebrać bezpłatny e-book „ Jak przejść od potrzeby do działania” i otrzymywać wiadomości pełne wskazówek, narzędzi i aktualności.
KROK 3
Odbierz e-booka „ Jak przejść od potrzeby do działania” i zacznij działać.
Ula Rowińska

