Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii?
Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy konkretne case study. W tym podcaście znajdziesz kilka wybranych z całego cyklu, wskazówek.
Zapraszam Cię więc do wysłuchania podcastu i analizy:
- Czym dysponujesz już teraz?
- Jakie możliwości masz?
- Na czym warto, zwłaszcza teraz, skupić swoją uwagę.
- Sprawdź, których błędów można uniknąć.
„Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)
Artist: http://audionautix.com/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/S2wYQlC0Usw„
Powiązane artykuły

Jak przekonać szefa do zakupu szkolenia?
„Ula, jak przekonać szefa, by pozwolił mi i zapłacił jeszcze za udział w Twoim szkoleniu?” Takich pytań dostaję ostatnio sporo. Ewidentnie jest to rodzaj wyzwania dla was i tym wpisem, chcę pomóc wszystkim Biurowym Rewolucjonistkom, które potrzebują wsparcia w tym zakresie. Choć muszę

Ile czasu jest marnowane w biurze?
Pierwsza kawa, a czasem druga i trzecia. Przerwa na papierosa, która przeciąga się o kolejnego, bo koleżanka przyszła omówić „biurowy temat”. Lunch z klientem? Oczywiście, nawet jeśli klient w ostatniej chwili odwoła spotkanie, to szkoda nie zjeść w takim miłym miejscu. Poszukiwania zaginionych dokumentów i brak konkretnej

Motywacja asystentki – co działa?
Praca w życiu każdego z nas odgrywa dość istotną rolę, nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy lub wręcz temu zaprzeczamy. Ważnym aspektem pracy jest motywacja, która na różnych etapach zawodowego życia jest silniejsza lub słabsza. Definicji motywacji jest wiele,
