Warto znaleźć czas na Mini Audyt Biura!
Nasza rzeczywistość zmienia się z każdym dniem, a razem z nią także Twoje miejsce pracy. Nawet jeśli bronisz się przed każdą nowością na wszystkie możliwe sposoby, to z czasem i tak będziesz musiała wykazać się elastycznością, wybierając jedną ze stron. Pomoże Ci w tym Mini Audyt Biura.
Dlaczego powinnaś się zorganizować?
Wspomnianą wcześniej zmianę możesz potraktować jak kolejne wyzwanie, dzięki któremu nauczysz się sprawnej organizacji pracy, albo dostrzec w niej przeszkodę nie do pokonania. Wybór (jak zawsze) należy do Ciebie!
Jeśli podczytujesz mój blog regularnie, to pewnie wiesz, że wyznaję zasadę, zgodnie z którą organizacji pracy uczymy się przez cały czas. Co więcej: organizacja to ciągłe balansowanie, a nie jakaś wymyślna kara za dotychczasowy brak systematyczności. Jednocześnie trzeba postawić sprawę jasno: nie balansujesz – wypadasz z gry. A gdyby to Cię nie przekonało, zrobią to statystyki 😊
3 rzeczy, które mają wpływ na Twoją organizację pracy w biurze:
- 10% szefowie,
- 30% wsparcie otoczenia,
- 60% Twoje własne zarządzanie biurem.
Nie chcesz lub nie potrafisz się zorganizować? W takim razie tracisz czas, a co za tym idzie – również pieniądze. Nie tylko własne, ale też całego biura. Bardzo szybko znajduje to swoje ujście w spadającej skuteczności poszczególnych procesów, połączonej ze wzrostem frustracji Twojej oraz całego zespołu.
Zrób Mini Audyt Biura i przejdź do ofensywy
Czy powyższa wizja przypomina Ci trochę zapowiedź biurowej katastrofy? Wyczułaś ją nie bez powodu! Ilość firm, które pozostawiają całość organizacji pracy zupełnemu przypadkowi – stale rośnie. Początkowo rzecz jasna problem nie daje o sobie znać. Pozostawia Cię w błędnym poczuciu, że pogoń za klientem i ilość przychodów, przeważająca nad wydatkami wystarczy, żeby robić swoje. Takie podejście to jednak ogromny błąd, a przekonasz się o tym, robiąc Mini Audyt Biura.
Ten szybki przegląd aktualnej sytuacji pozwoli Ci zbadać zasoby dokumentów, jakie posiadasz, żeby następnie się z nimi zapoznać i ponownie je uporządkować.
Takie „badanie” biura przyda Ci się w sytuacji, kiedy:
- dopiero zaczynasz nową pracę i chcesz dowiedzieć się, co jest w biurze, jakie są jego zasoby i czego możemy się spodziewać,
- czujesz, że coś nie gra w Twojej dotychczasowej organizacji pracy i chcesz wiedzieć, w czym tkwi problem,
- chcesz wdrożyć w swoim biurze coś nowego i wiesz, że bez dobrej podstawy się to nie uda.
Przekonałam Cię do Mini Audytu Biura? W takim razie zacznij działać!


Pobierz Mini Audyt
Dziękujemy za Twój zapis!
Dołączyłaś do listy subskrybentów mojego newslettera,
a za chwilę otrzymasz mail z prośbą o potwierdzenie zapisu.
Sprawdź swoją skrzynkę!
Audyt i co dalej?
Poznałaś stan swoich biurowych zasobów i wiesz, które obszary trzeba uporządkować? Teraz przyszła pora na stworzenie całego systemu organizacji pracy. Jednorazowe działania przynoszą marne efekty, a tutaj chodzi przecież o Biurowe Rewolucje, prawda?! Nie warto też wdrażać działań tymczasowych, rozciągając je w czasie.
Tym, co faktycznie się sprawdza i co przetestowałam przez kilkanaście lat usprawniania pracy biur w całej Polsce – jest system dostosowany do aktualnej sytuacji w danej firmie. Przy czym nie jest to przypadkowy zlepek działań zasłyszanych tu czy tam, ale model skutecznej, uporządkowanej i efektywnej pracy w biurowym środowisku. Model, który wynika z moich własnych doświadczeń i co ważne – można go przenieść na grunt absolutnie każdej firmy.
Mowa o DZA®, czyli Dobrze Zorganizowanej Administracji, będącej sposobem na uporządkowanie i strukturyzację zadań. Skonstruowałam go tak, aby obejmował wszystkie elementy pracy w środowisku biurowym w 6 zasadniczych obszarach, które są ze sobą wzajemnie połączone.
Jak możesz wdrożyć u siebie model DZA® i stworzyć własny plan organizacji biura? Pokazuję to krok po kroku w kursie online „Zorganizuj się w biurze”. Dzięki narzędziom, które w nim znajdziesz, będziesz mogła przejść od organizacyjnego chaosu, do ładu i porządku. Wprowadzisz również pozytywne zmiany w codziennej pracy, ułatwiające zarzadzanie sobą w czasie. Wszystko to opakowane w przyjemnym modelu uczenia się kiedy chcesz, dostępnym przez cały rok od zakupu kursu. Sprawdź szczegóły i rozpocznij Biurową Rewolucję już dziś!
Powiązane artykuły


Jak komunikować/delegować zadania innym?
Zastanawiasz się, jak komunikować polecenia, zadania współpracownikom❓ Umiejętność delegowania niektórych zadań pracownikom jest dziś kluczowa. Obciążenie zadaniami wzrasta. Nadeszła pora uwolnić Twój czas dzięki odpowiedniej komunikacji do innych. Skuteczna komunikacja, może być tym, co zadecyduje o Twojej porażce lub sukcesie


Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Zrobiłam analizę nawyków lidera, szefa zespołu oraz szefa firmy. Wyłapałam te, które wpływają na pracę zespołu i biura. Sprawdź je i przyjrzyjmy się im głębiej. Obejrzyj wideo Daj znać w komentarzu czy się ze mną zgadzasz. https://youtu.be/zqhRaNV63Uo Powiązane artykuły


Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Inspiracją do tego nagrania był webinar, który współprowadziłam na zaproszenie BNP Paribas Real Estate. Tematem webinaru były biura przyszłości i zespoły, które będą w nich pracowały. Chyba nikogo nie dziwi już, że żyjemy w świecie nieustającej zmiany. Ta zmiana dotyka nas zarówno prywatnie, jak