Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Z tego nagrania podcastu dowiesz się:
- z jakimi wyzwaniami mierzą się zespoły rozproszone,
- co ma wpływ na trudności w organizacji pracy,
- jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym.
Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.
Powiązane artykuły

8 błędów organizacyjnych firm – sprawdź czego unikać!
Moja praca polega na przeprowadzaniu w biurach (i świadomości zespołów) rewolucji organizacyjnej. Opanowuję chaos i zwiększam efektywność, wdrażając i ucząc procesowego podejścia do administracji w firmach. Z racji tego, że w ostatnich miesiącach zrealizowałam znaczną ilość konsultacji, audytów i badań shadow, miałam okazję zaobserwować to i owo. Poznałam

Jak pracuję podczas szkolenia?
Jak to ja pracuję podczas szkolenia i dlaczego one są takie wyjątkowe? O własnej firmie marzyłam bardzo długo. Jednak nawet w najpiękniejszym śnie nie przypuszczałabym, że będę kiedykolwiek prowadzić szkolenia. Przeprowadzanie audytów i badanie efektywności pracy w firmach to jedno, ale występowanie przed grupą ludzi i robienie tego z sensem,

Nowa perspektywa audytu zewnętrznego – case study
Audyt administracyjny stanowi wartość dodaną dla firmy, w której się odbywa. Na potwierdzenie tego mocno wybrzmiewającego stwierdzenia, można opowiadać o wynikających z takiego badania korzyściach. Znacznie lepsze efekty przynosi jednak faktyczny przykład konkretnej organizacji, w której się odbywał oraz analiza jego przebiegu. W niniejszym
