Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Z tego nagrania podcastu dowiesz się:
- czym są nawyki i jaki jest mechanizm ich działania,
- jakie nawyki mają liderzy i szefowie zespołów lub firm,
- jak te nawyki wpływają na pracę zespołu i całego biura
Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.
Powiązane artykuły

Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura?
Jak nawyki lidera/szefa wpływają na pracę zespołu i biura? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: czym są nawyki i jaki jest mechanizm ich działania, jakie nawyki mają liderzy i szefowie zespołów lub firm, jak te nawyki wpływają na pracę zespołu i całego biura

Biurowe trendy i inspiracje na 2022 rok
To już tradycja, że z początkiem nowego roku przyglądam się nauce z roku minionego i analizuję biurowe trendy na kolejny. Jakie lekcje dał nam stary, 2021 rok? Co dobrego lub niedobrego uwidocznił? A przede wszystkim, jakie możliwości mamy w tej czystej, białej karcie otwartej z dniem

Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym? Z tego nagrania podcastu dowiesz się: z jakimi wyzwaniami mierzą się zespoły rozproszone, co ma wpływ na trudności w organizacji pracy, jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym. Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.