Zrobiłam analizę nawyków lidera, szefa zespołu oraz szefa firmy. Wyłapałam te, które wpływają na pracę zespołu i biura. Sprawdź je i przyjrzyjmy się im głębiej.
Obejrzyj wideo
Daj znać w komentarzu czy się ze mną zgadzasz.
Powiązane artykuły


Jak ślizgać się po powierzchni, pracując w biurze?
Czy warto świadomie zmieniać swoje organizacyjne systemy? A może lepiej czekać na nadejście cudu? Czasem przecież coś wydarzy się samo, zupełnie znienacka, prawda? Inspiracją do napisania tego artykułu, było jedno z przeprowadzonych przeze mnie szkoleń. Jakie podejście prezentował zespół, pracujący


5 kroków, pozwalających zrozumieć swoją organizację
Z biegiem czasu i postępującym rozwojem systemów pracy, okazuje się, że organizacja potrzebna jest do realizacji celów. Czy to zawodowych, czy bardziej osobistych. Wydawałoby się więc, że temat przerobiono już na wszystkie możliwe sposoby i możliwości. Niemniej, odsetek osób, które wciąż nie mogą się zorganizować, jest


Mini Audyt Biura – sprawdź swoją organizację!
Warto znaleźć czas na Mini Audyt Biura! Nasza rzeczywistość zmienia się z każdym dniem, a razem z nią także Twoje miejsce pracy. Nawet jeśli bronisz się przed każdą nowością na wszystkie możliwe sposoby, to z czasem i tak będziesz musiała wykazać się elastycznością, wybierając jedną