Zrobiłam analizę nawyków lidera, szefa zespołu oraz szefa firmy. Wyłapałam te, które wpływają na pracę zespołu i biura. Sprawdź je i przyjrzyjmy się im głębiej.
Obejrzyj wideo
Daj znać w komentarzu czy się ze mną zgadzasz.
Powiązane artykuły


Jak uporządkować biurko, aby móc efektywnie pracować?
📌 Przytłacza Cię ilość przedmiotów znajdujących się na Twoim biurku? 📌 Masz problem z koncentracją w trakcie pracy? 📌 Tracisz czas szukając długopisów, spinaczy, karteczek czy innych niezbędnych do pracy przedmiotów? Obejrzyj wideo Najwyższy czas zadbać o porządek w Twoim


8 błędów organizacyjnych w firmach
Poznaj 8 błędów organizacyjnych w firmach! Z nagrania dowiesz się m.in.: 📌 jak poprawić komunikację 📌 jak zadbać o dokumenty firmowe 📌 jak zaoszczędzić pieniądze Obejrzyj wideo Dowiedz się jak usprawnić pracę w biurze. https://youtu.be/O15kQ_vbwOE Powiązane artykuły


Czym jest Dobrze Zorganizowana Administracja?
Stwórz swój własny system organizacji, oparty na moim autorskim modelu DZA™! Z nagrania dowiesz się: 🖇jakie 5 elementów odpowiada za skuteczną organizację pracy biura, 🖇na co warto zwrócić uwagę, 🖇dlaczego mindset stał się nieodzownym elementem całej organizacyjnej układanki. Odsłuchaj