Tak się wszystko zaczęło ...

Previous slide
Next slide

Geneza Biurowych Rewolucji

Pamiętam swoje początki. Sekretarka w dużej szwedzkiej korporacji. Bez krzty doświadczenia, kwalifikacji, ogłady mentalnej i emocjonalnej. Jedyne, co wtedy wiedziałam, że chcę czegoś więcej od życia. Czując w sobie pęd do zmiany, rozwijałam swoją karierę, potykając się i popełniając mnóstwo błędów. Rozwijałam swoje umiejętności, testując wszystkie możliwe rozwiązania w biurowej rzeczywistości. Każdego dnia na własnej skórze, czułam z czym się mierzy środowisko pracowników administracyjnych. Tąpnięciem na mojej drodze zawodowej był mobbing, którego doświadczyłam. Tak zrodził się pomysł na stworzenie miejsca w internecie i społeczności, która będzie wspierać wszystkie osoby ze środowiska administracyjnego. Zależało mi, by połączyć świat oczekiwań szefa ze światem potrzeb pracownika. W zgodzie, z szacunkiem i wzajemną współpracą.

Biurowe Rewolucje® stały się więc miejscem, gdzie poza platformą kursową, narzędziami do pracy i wymianą doświadczeń, dzieliliśmy się pozytywną energią. Codzienne wsparcie biurowego życia, ku rozwojowi i budowaniu relacji. 

Biurowe Rewolucje w liczbach

0
lat doświadczenia
0
lat projektu
0
Biurowych Rewolucjonistek
0
pisemne rekomendacje
0
artykułów na blogu
0
produktów płatnych
0
nagranych filmów
0
webinarów i wyzwań

Ważne projekty

SZEFIE SZANUJ

Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających biuro – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę, film promocyjny oraz stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających — podjęłam debatę skierowaną do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.

W 2019r.  zostałam zaproszona przez Marka Jankowskiego, autora podcastu Mała Wielka Firma, do nagrania wspólnego odcinka. Omawialiśmy temat: Organizacja pracy w biurze – co zrobić, żeby nareszcie mieć porządek w dokumentach.

Wywiad w podcaście Mała Wielka Firma, odcinek: 297

społeczność biurowYCH rewolucjonistEK

Nasza społeczność urosła do kilku tysięcy Biurowych Rewolucjonistek zmieniających biurowy świat. Tyle pięknych znajomości i relacji zbudowałyśmy. Taka wiele uczestniczek konferencji, webinarów, szkoleń, warsztatów, kursów i konsultacji 1:1. Czuję się ogromną szczęściarą, że  Biurowe Rewolucjonistki zaufały właśnie mi. Towarzyszenie im w tej drodze było dla mnie ogromnym wyróżnieniem!
Dziękuję Wam!

Od lutego 2023r grupa Biurowe Rewolucjonistki funkcjonuje jako Grupa Świadomego Rozwoju.

NEWSLETTER I DARMOWE PORADY

Przy tworzeniu projektu Biurowe Rewolucje zależało mi, by tworzyć takie poradniki i narzędzia, które będą wsparciem w codziennej pracy. W co miesięcznym newsletterze przesyłam wskazówki, inspiracje i wydarzenia, którymi warto się zainteresować. Wszystko po to, by rozwijać umiejętności i kompetencje na drodze rozwoju. Zapisz się już zatem już dziś, by niczego wartościowego nie przegapić. Newsletter stale się zmienia i dzielę się w nim często bardzo osobistymi doświadczeniami. 

Dodatkowo, wiele artykułów i bezpłatnych materiałów znajdziesz na blogu, kanale na Youtubie, podcaście w aplikacji Spotify i Apple. 

KURS: ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE

Stwórz system organizacji pracy w biurze odpowiadający Twoim potrzebom, nawykom i charakterowi pracy oraz firmy.
Pracuj z indywidualnym systemem organizacji pracy, dopasowanym do Ciebie!

Aktualnie sprzedaż kursu jest zawieszona.

Kurs Zorganizuj się w biurze

Zajrzyj na kanały audio i wideo

Znajdź rozwiązania dla siebie

Sprawdź najnowsze wpisy na blogu

Komunikacja w pracy

15 kroków jak budować komunikację w pracy?

Komunikacja w pracy jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania w zespole, jak i funkcjonowania każdej firmy. Wyzwania dzisiejszego świata zmuszają nas do zatrzymania się i zrewidowania podstaw komunikacji i często budowania jej na nowo. Jak to zrobić dobrze? Jak budować komunikację w pracy opartą o potrzeby,

Czytaj dalej
Błędy w komunikacji - zobacz jakie Ty popełniasz

Błędy w komunikacji – zobacz, jakie Ty popełniasz?

Komunikacja jest niezwykle wymagającym procesem. Popełniamy w niej wiele błędów, często nawet nie zdając sobie z nich sprawy. O poruszenie tematu komunikacji proszono mnie już od dawna. Nadszedł czas, by dokładnie się z nim zmierzyć. Zacznijmy zatem od podstaw i przyjrzyjmy się, jakie błędy

Czytaj dalej

Zapisz się do newslettera

i zyskaj 7% zniżki na produkty w sklepie

.
Scroll to Top