Jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym?
Z tego nagrania podcastu dowiesz się:
- z jakimi wyzwaniami mierzą się zespoły rozproszone,
- co ma wpływ na trudności w organizacji pracy,
- jak poradzić sobie z organizacją pracy w zespole rozproszonym.
Zapraszam Cię odsłuchania tego odcinka podcastu.
Powiązane artykuły

Historia, która kształtuje wartości
Natchniona refleksjami ostatnich tygodni, chciałabym podzielić się tutaj kilkoma przemyśleniami. Skłonił mnie do tego również jeden z filmów, który ostatnio obejrzałam. Mowa o oskarowym Le Mans ’66, opowiadającym historię powstania rewolucyjnego samochodu wyścigowego Forda. Wbrew pozorom te dwie kwestie mają

Dlaczego audyt zewnętrzny to dobre wsparcie rozwoju firmy?
Audyt w firmie często bywa kojarzony w sposób negatywny. Pracownicy obawiają się go, a szefowie i managerowie nie zawsze wiedzą, komu właściwie należy go zlecić i jakich efektów po nim oczekiwać. Warto jednak odczarować to pojęcie i przyjrzeć się z bliska, czym w zasadzie audyt jest i dlaczego stanowi wartość dodaną,

Dobrze zorganizowana administracja – to jaka?
Czym jest Dobrze Zorganizowana Administracja (DZA™), co się na nią składa i dlaczego potrzebujesz jej w swojej firmie? W dzisiejszym wpisie chciałabym przybliżyć Ci mój autorski model i wyjaśnić, czemu stanowi on fundament skutecznego zarządzania procesami, organizacji zadań i efektywnego działania biurowa. Składa się na niego kilka
